Se pare ca iarna aceasta vom avea parte de zapada  adevarata, destul timp cat sa prelungim vacanta. Si de ce sa nu profitam de acesta favoare din partea naturii ca sa mergem la sanius?!

tava decorata

Am putea face chiar si un om de zapada!!! Cu ocazia aceasta ne vom distra si ne vom reaminti de bucuriile copilariei 🙂

DSC03270

 

Tava de fata este din lemn, decorata simplu cu servetele  si linner alb. Sper sa va placa simplitatea ei!

tava


5 răspunsuri la „La sanius”

  1. Avatarul lui Gianina

    Ne placee,cum sa nu?
    ce-ti face bubulina?

    1. Avatarul lui Aleynad

      Multumesc frumos!
      Eliza creste mare, deja are 3 luni si e o frumoasa si toata e numai un zambet! 🙂

  2. Avatarul lui ann_mary
    ann_mary

    Eu nu ma omor dupa anotimpul iarna…dar cand iti vad lucrarile cu aceasta tema parca incep sa o vad altfel :). Multa sanatate tie si celor dragi in anul care vine…restul curg de la sine cand ai aceasta comoara. Crestere mare Elizei (ce nume frumos 🙂 ).

    1. Avatarul lui Aleynad

      Multumesc frumos! Ma bucur ca-ti plac lucrarile mele! 🙂
      Multumesc si pentru urari, multa sanatate si tie si familiei tale si numai bucurii in acest an!

  3. Avatarul lui ann_mary
    ann_mary

    in anul care a venit :). Se vede ca inca n-am intrat de tot in 2013. Am stat si eu 2 ani acasa cu fetita si de cand am inceput serviciul parca sunt pe alta planeta. Unde lucrez mereu trebuie sa trec data pe hartii si inca scriu tot 2012 🙂

Lasă un comentariu